Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 047-103265
Offentliggjort
08.03.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
24.04.2018 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=205768&B=REGIONNORD

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

Regionshuset og øvrige

(01.06.2018)
Anders Andersen's Rengøring
Rugvænget 40
2630 Taastrup

Specialsektoren Aalborg

(01.06.2018)
ALLIANCEPLUS A/S
Sdr. Ringvej 49A
2605 Brøndby

Regionshospital Nordjylland, Thisted

(01.06.2018)
ALLIANCEPLUS A/S
Sdr. Ringvej 49A
2605 Brøndby

Psykiatrien Klinik Nord

(01.06.2018)
Rationel Vinduespolering A/S
Danmarksgade 31
9000 Aalborg

Aalborg Universitetshospital, Aalborg

(01.06.2018)
Anders Andersen's Rengøring
Rugvænget 40
2630 Taastrup

Øvrige sundhedshuse

(01.06.2018)
ISS Facility Services A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg

Vinduespolering


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Camilla Solnæs Jørgensen
Telefon: +45 97648478
E-mail: c.solnaes@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rn.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=205768&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=205768&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af Vinduespolering

 

Sagsnr.: U130074csj18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90911300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aalborg Universitetshospital, Aalborg

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A, B eller D.

Option D: Rengøring af falser og net på begge sider, der sidder på vinduerne, 2 x år-ligt. Prisen angives pr. polering.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Regionshospital Nordjylland

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Regionshospital Nordjylland, Thisted

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Aalborg Universitetshospital, Farsø og Hobro

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Psykiatrien Klinik Syd

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Psykiatrien Klinik Nord

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Regionshuset og øvrige

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Specialsektoren Aalborg

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Specialsektoren Himmerland

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Specialsektoren Thy-Mors

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Specialsektoren - Øvrige

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Øvrige sundhedshuse

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45452000
90910000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud af vinduespolering til Region Nordjylland.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2018
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option A: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option B: Op til 2 ekstra poleringer pr. år af facadeglas, hvor basisydelser er angivet til 2 x årligt. Prisen angives pr. polering.

Option C: Timepris ved ekstra rekvireret vinduespolering i tilfælde, der ikke er omfattet af Option A eller B.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Kontrakten indeholder sociale klausuler, jf. kontraktens pkt. 8.3 og 8.4.

Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Såfremt Leverandøren har baseret sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, hæfter disse andre enheder solidarisk med Leverandøren for opfyldelsen af Aftalen.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/04/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 24/10/2018
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/04/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Der forventes besigtigelse på følgende datoer:

19.03.2018.

20.03.2018.

21.03.2018.

22.03.2018.

26.03.2018.

27.03.2018.

28.03.2018.

03.04.2018.

04.04.2018.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://www.erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

”Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4

Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0. ”.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/03/2018

Send til en kollega

0.242