23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 108-285039
Offentliggjort
07.06.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
05.07.2021 Kl. 10:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage

Udbyder

Gribskov Kommune

Vintertjeneste 2021-2025 til Gribskov Kommune


Gribskov Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Gribskov Kommune
CVR-nummer: 29188440
Postadresse: Rådhusvej 3
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3200
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buttenschøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Offentligt udbud vedr. vintertjeneste 2021-2025 til Gribskov Kommune

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000 Snerydning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud vedrører vintertjeneste som omfatter snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Saltning Rute 1

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For lastbil:

- 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute.

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Saltning Rute 2

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Saltning Rute 3

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Saltning Rute 4

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Saltning Rute 5

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Snerydning på timepris Rute 6

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Snerydning på timepris Rute 7

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Snerydning på timepris Rute 8

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Snerydning på timepris Rute 9

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Lastbil Snerydning på timepris Rute 10

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Lastbil:

• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 11 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 12 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 13 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 14 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 15 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 16 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 17 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 18 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 19 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 20 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 21 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 22 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 23 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 24 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Traktor Rute 25 - Saltning og snerydning

 

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.

For Traktor:

• 30 udkald til saltning pr. traktorrute

• 50 timer til snerydning pr. traktorrute

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.

Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 43
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.

Informationsmøde afholdes hos:

Gribskov Kommune

Rådhusvej 3

3200 Helsinge

Mødelokale: Byrådssalen

Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal med tilbuddet fremsende en udfyldt udgave af det fælleseuropæiske udbudsdokument (ESPD).

Tilbudsgiver udfylder ESPD’et i ETHICS ved at klikke på ”Opret nyt svar: ESPD” under ”Tilbudsafgivelse”.

Evt. andre enheder eller deltagere i sammenslutninger skal ligeledes aflevere ESPD. Disse tilføjes til udbuddet

Via pilen ”Opret nyt svar: ESPD”.

Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:

Punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør

Punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter

Punkt C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet

Punkt D: Oplysninger om underleverandører jf. udbudslovens § 177, stk. 2.

Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del III: Udelukkelsesgrunde, hvor tilbudsgiver skal bekræfte at

Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136:

Punkt A: Grunde vedr. straffedomme

Punkt B: Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger: Hvis der er

Udestående betalinger oplyses ”Ja” og det udestående beløb oplyses.

Tilbudsgiver skal yderligere bekræfte, at denne ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf.

Udbudslovens § 137, stk. 1:

Forhold vedr. insolvens/konkurs el.lign., jf. nr. 2.

Aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. nr. 4.

Mislighold af tidligere offentlig kontrakt, jf. nr. 5

Tilbudsgivere der er omfattet af en eller flere af de anførte udelukkelsesgrunde, vil blive udelukket fra deltagelse

Og vil således ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt. Dette gælder dog ikke hvis tilbudsgiver kan

Fremvise dokumentation for selvrenselse jf. udbudslovens § 138.

Såfremt en sammenslutning (eksempelvis et konsortium) afgiver tilbud skal dette oplyses under ESPD del ll,

Punkt A. Herudover skal samtlige deltagere i sammenslutningen, udfylde et særskilt og for den enkelte deltager i

Sammenslutningen individuelt ESPD i overensstemmelse med nærværende udbudsbetingelser.

I forbindelse med den endelige dokumentation skal sammenslutningen endvidere være opmærksom

På, at vedlægge en erklæring, hvormed parterne erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for

Sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave, samt

Bekræfter, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte med et selskab, som efter tildeling måtte blive stiftet med

Henblik på udførelse af den tildelte opgave.

Tilbudsgiver kan i forbindelse med afgivelse af tilbud basere sig på andre enheders (virksomheders) teknisk

Og/eller faglig formåen. Tilbudsgiver skal angive, hvorvidt dette er tilfældet i ESPD del ll, punkt C. Der skal

Vedlægges et særskilt udfyldt ESPD med de oplysninger, der anmodes om i del ll, punkt A og B, del lll samt

Del IV, for hver enhed, som tilbudsgiver baserer sig på. Del IV skal udfyldes for så vidt angår de forhold, som

Tilbudsgiver baserer sin egnethed på.

I forbindelse med den endelige dokumentation skal tilbudsgiver endvidere være opmærksom på at vedlægge

En støtteerklæring, hvormed de andre enheder erklærer at stille alle nødvendige ressourcer til rådighed for

Tilbudsgiver i forbindelse med løsning af opgaven. De andre enheder skal desuden på ordregivers opfordring

Fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § 144, stk. 4 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et i

Forbindelse med tilbudsafgivelsen. Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til egnethed, jf. Udbudslovens § 141:

Tilbudsgivere, som får tildelt en delkontrakt for lastbil, skal være i besiddelse af ”tilladelse til udførelse af godskørsel for fremmed regning” i henhold til gældende lovgivning.

Tilbudsgiver skal på forlangende, og som del af Ordregivers verificering af ansøgning fremsende kopi af gyldig tilladelse. Herudover skal Tilbudsgiver på forlangende fremlægge kopi af gyldige registreringsattester eller anden relevant dokumentation for alle køretøjer, der udfører kørsel for Ordregiver.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Finder ikke anvendelse i nærværende udbud.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal anføre minimum en (1) og maksimum tre (3) referencer, som tilbudsgiver finder mest sammenlignelig med nærværende udbud, jf. punkt 1.5 og som alene eller sammen opfylder mindstekravene jf. sidste bullet. Se nedenstående punkt i forhold til, hvad ordregiver forstår som en ”sammenlignelig” reference.

Hvis der oplyses flere referencer, vurderer ordregiver alene på de tre (3) nyeste referencer. Ved nyeste forstås uafsluttede referencer eller referencer med ophør nærmest tilbudsfristen. Hvis flere referencer er uafsluttede, vurderer ordregiver på referencerne med nyeste startdato.

Tilbudsgiver trykker på ”+” for at få mulighed for at udfylde flere referencer.

Referencerne skal være udført inden for de seneste fem (5) år regnet fra datoen for tilbudsfristens udløb.

Ordregiver vil se bort fra referencer, der er afsluttet mere end fem (5) år før tilbudsfristen.

For referencer med startdato der er ældre, men hvor der er afsluttet ydelser (delopgaver) indenfor de seneste fem (5) år, vil ordregiver alene vurdere på de ydelser (delopgaver), som tilbudsgiver har løst inden for de seneste (5) år regnet fra tilbudsfristens udløb. Det er tilbudsgivers ansvar at udspecificere indholdet af referencen, så det tydeligt fremgår, hvilke ydelser (delopgaver) det drejer sig om.

Referencerne skal indeholde følgende:

1) Beskrivelse: Beskrivelse af opgaven/opgaverne med fokus på de elementer, som gør referencen sammenlignelig i forhold til den delaftale som der afgives tilbud på, jf. mindstekravene nedenfor. Der kan desuden i beskrivelsen oplyses den/de periode(r), hvor opgaven har været udført (start- og slutdatoer).

2) Beløb: Opgavens/opgavernes værdi i DKK, dvs. det beløb som kunden har betalt for at få udført opgaven/opgaverne.

3) Dato: Dato for opstart (startdato) samt dato for færdiggørelsen (slutdato) af den seneste opgave, der er anført under ”Beskrivelse”. For referencer som endnu ikke er afsluttet efterlades feltet ”Slutdato” blankt/tomt.

4) Modtagere: Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Mindstekrav:

Tilbudsgiver skal som minimum kunne vise én (1) reference på glatførebekæmpelse, herunder snerydning og saltning inden for de seneste fem (5) år for enten lastbil eller traktor.

Mindstekravet kan opfyldes ved en reference (1) indeholdende ovennævnte opgaver eller ved en kombination af referencer fra flere kunder, så længe referencerne samlet godtgør, at hver af de nævnte opgaver er udført for mindst én (1) kunde.

Ved sammenlignelig reference forstår ordregiver følgende:

- Tjenesteydelse som omfatter glatførebekæmpelse, herunder snerydning og saltning med enten traktor eller lastbil på offentlig vej.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Rammeaftalen indeholder sociale klausuler.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 25
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/07/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 05/07/2021
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til

Udbuddet.

Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ikonet + under ”Spørgsmål”. Herefter

Udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på Send fremsendes spørgsmålet til

Ordregiver.

Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet under ”Udbudsdokumenter”.

Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS.

Spørgsmål modtaget inden spørgefristen vil blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter

Spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt

Byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end 7 dage,

Inden henholdsvis tilbudsfristen og tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.

Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller

Klikke på ikonet ”Kundeservice”.

Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation

For de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et i forbindelse med tilbuddet. Nedenfor beskrives det, hvordan denne

Dokumentation skal fremlægges.

Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller

Andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation.

Hvis Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges

Dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger

Fra:

Skifteretten v. Domstolsstyrelsen

Skatteforvaltningen

ATP

Politiet (Kriminalregistret)

Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med

Bestillingen af serviceattesten.

Serviceattesten bestilles hos Virk.

Serviceattesten må maksimalt være seks [6] måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat

Som frist.

Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget.

Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark,

Skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et

Online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af

EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud.

Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller

Dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.

Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.

Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD’ets Del IV – Udvælgelseskriterier sker på følgende måde:

Tilbudsgiver skal på forlangende, og som del af Ordregivers verificering af ansøgning fremsende kopi af gyldig vognmandstilladelse.

Herudover skal Tilbudsgiver på forlangende fremlægge kopi af gyldige registreringsattester eller anden relevant dokumentation for alle køretøjer, der udfører kørsel for Ordregiver.

Der skal ikke aflevere dokumentation for referencer, men ordregiver forbeholder sig retten til at få bekræftet

Referencernes rigtighed hos kunderne.

Hvis en Tilbudsgiver har baseret sin formåen på andre enheders ressourcer eller udgør en sammenslutning skal

Der indsendes følgende dokumentation:

En støtteerklæring hvormed andre enheder erklærer at have stillet alle nødvendige ressourcer til rådighed for

Tilbudsgiver i forbindelse med nærværende udbud. Egen erklæring kan anvendes.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/06/2021

Send til en kollega

0.094