Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297520&B=DK_UDBUD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297520&B=DK_UDBUD
Udbyder
Vestsjællands Almene Boligselskab
Rammeaftale om totalrådgivning i forbindelse med opførelse af nye almene boliger og udarbejdelse og gennemførelse af helhedsplaner og større renoveringsprojekter
Vestsjællands Almene Boligselskab
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13152128
Postadresse: Elmevej 4
By: Jyderup
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4450
Land: Danmark
Kontaktperson: Kirstine Toft Dahl
E-mail: kd@vab.dk
Telefon: +45 81779235
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vab.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om totalrådgivning i forbindelse med opførelse af nye almene boliger og udarbejdelse og gennemførelse af helhedsplaner og større renoveringsprojekter
Vestsjællands Almene Boligselskab (VAB) har ca. 212 boligafdelinger i 8 vestsjællandske kommuner og har derfor en stærk position på det almene boligområde på Sjælland. VAB dækker Køge Kommune, Ringsted Kommune, Sorø Kommune, Slagelse Kommune, Kalundborg Kommune, Holbæk Kommune, Lejre Kommune og Odsherred Kommune. Det er VAB's målsætning at bidrage aktivt til udviklingen af nye almene boliger. Inden for de næste 4 år har VAB derfor til hensigt at udvikle og opføre nye almene boliger i byområder i VAB's markedsområde med en skønnet samlet anskaffelsessum på ca. 250 mio. DKK. VAB har desuden til hensigt at igangsætte og gennemføre 4-6 helhedsplaner og større renoveringsprojekter med en skønnet samlet anskaffelsessum på ca. 150 mio. DKK. På den baggrund ønsker VAB at indgå en rammeaftale med 5 økonomiske aktører om totalrådgivning i forbindelse med realiseringen af disse byggerier.
Vestsjælland
Vestsjællands Almene Boligselskab (VAB) har ca. 212 boligafdelinger i 8 vestsjællandske kommuner og har derfor en stærk position på det almene boligområde på Sjælland. VAB dækker Køge Kommune, Ringsted Kommune, Sorø Kommune, Slagelse Kommune, Kalundborg Kommune, Holbæk Kommune, Lejre Kommune og Odsherred Kommune. Det er VAB's målsætning at bidrage aktivt til udviklingen af nye almene boliger. Inden for de næste 4 år har VAB derfor til hensigt at udvikle og opføre nye almene boliger i byområder i VAB's markedsområde med en skønnet samlet anskaffelsessum på ca. 250 mio. DKK. VAB har desuden til hensigt at igangsætte og gennemføre 4-6 helhedsplaner og større renoveringsprojekter med en skønnet samlet anskaffelsessum på ca. 150 mio. DKK. På den baggrund ønsker VAB at indgå en rammeaftale med 5 økonomiske aktører om totalrådgivning i forbindelse med realiseringen af disse byggerier.
Totalrådgivningsydelserne omfatter arkitektydelser, ingeniørydelser og landskabsarkitektydelser. Tilbudsgivernes ydelser skal omfatte alle ydelserne i pkt. 1-8 og visse af ydelserne i pkt. 9 i FRI og Danske Ark's ydelsesbeskrivelse "Byggeri & Landskab 2018".
Hvis der er flere egnede ansøgere end 10, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder de fastsatte mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, vil ordregiver udvælge de 10 ansøgere, der inviteres til at afgive tilbud, på grundlag af en vurdering af:
- Teknisk og faglig kapacitet, jf. del III.1.3): Mest sammenlignelige referencer. Ved "sammenlignelige" referencer forstås referencer for opgaver, der vedrører almene familie- og ældreboliger af karakteren tæt / lav bebyggelse og i størrelsesordenen 20-50 boliger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den økonomiske og finansielle kapacitet vurderes på baggrund af oplysninger om den økonomiske aktørs årsomsætning i de seneste 3 disponible regnskabsår.
Hvis ansøgeren udgør et konsortium vurderes den økonomiske og finansielle kapacitet som en samlet vurdering af konsortiets deltagere.
Hvis ansøgeren baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet foretages vurderingen som en samlet vurdering.
Ansøgeren skal have en samlet årsomsætning på minimum 6 mio. DKK i de seneste 3 disponible regnskabsår.
Den tekniske og faglige kapacitet vurderes på baggrund af den økonomiske aktørs referenceliste vedrørende relevante opgaver inden for de seneste 3 år.
Referencelisten skal indeholde følgende oplysninger:
1) Kundens /klientens navn
2) Opgavens indhold og størrelse
3) Beskrivelse af hvilken ydelse ansøgeren har leveret på opgaven
4) Tidsperiode for opgavens udførelse.
Hvis ansøgeren udgør et konsortium vurderes den tekniske og faglige kapacitet som en samlet vurdering af konsortiets deltagere.
Hvis ansøgeren baserer sig på andre enheders tekniske og faglige kapacitet foretages vurderingen som en samlet vurdering.
Ansøgeren skal have udført mindst 1 relevant opgave inden for de seneste 3 år inden for hver af de 2 kategorier af totalrådgiverydelser -
1) nybyggeri og
2) udarbejdelse og gennemførelse af helhedsplaner og større renoveringsprojekter. Ved ”relevant” forstås opgaver, der vedrører totalrådgivning i forbindelse med opførelse hhv. renovering, vedligeholdelse og ombygning af almene boliger og / eller boliger med tilsvarende funktion og / eller kompleksitet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgning om prækvalifikation skal ske ved indsendelse af ESPD-dokumentet. En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt ansøgeren er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136.
Udbudsprocessen gennemføres ved brug af udbudssystemet CTM. Al kommunikation skal foregå via CTM, og ansøgninger og tilbud kan alene afgives via CTM.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter at ordregiver har underrettet ansøgerne om resultatet af prækvalifikationen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud i øvrigt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftalen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte tilbudsgivere om tildeling af rammeaftalen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk