Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292334&B=KU
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292334&B=KU
Udbyder
Københavns Universitet
Krydsfeltsrenovering inkl. elektriker og produkter
Københavns Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29979812
Postadresse: Nørregade 10
By: København K
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1165
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Have
E-mail: morten.have@adm.ku.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597
Del II: Genstand
Krydsfeltsrenovering inkl. elektriker og produkter
KU skal have renoveret alle krydsfelt. Udbuddet omhandler levering af hardware og inklusive elektriker ydelser til renoveringen af de eksisterende krydsfelter. Der udbydes en rammeaftale for 4 år, hvor KU kan anskaffe den tilbudte hardware og elektriker ydelser.
København
Renovering af KU's krydsfelter. Arbejdet omfatter at leverandøren skal levere elektriker og lærlinge ydelser i forbindelse med renoveringen af krydsfelterne. Ligeledes skal leverandøren levere den nødvendige hardware fx rack, switch, skabe, kabler mv.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- At tilbudsgiver har haft en årlig omsætning inden for det udbudte område på mindst 30 mio. DKK i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
- At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
- At tilbudsgiver har haft en positiv soliditetsgrad i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår, og
- At tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 mio. DKK.
Oplysninger angives i ESPD.
Ordregiver stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
- Tilbudsgiver skal afgive minimum 2 referencer fra lignende og sammenlignelige leverancer. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede ydelser, hvad angår type og omfang.
- De anførte referencer skal være udført inden for de seneste 3 år, idet igangværende referencer, som har været i gang i mere end 1 år tillige accepteres.
Afleverer tilbudsgiveren mere end 3 referencer, vil ordregiver kun inddrage de tre (3) første referencer. Dette omfatter tillige eventuelle referencer fra underleverandører, som tilbudsgiver støtter sig på i forhold til teknisk kapacitet.
For hver reference er det et mindstekrav, at følgende oplyses:
i) perioden for opgavens udførsel
ii) navnet på kunden
iii) kontaktperson hos kunden
iv) den samlede kontraktsum
v) beskrivelse af referencen fra lignende og sammenlignelige leverancer.
Tilbudsgiver skal i den forbindelse udfylde feltet ”For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type”. Alternativt kan tilbudsgiver i det pågældende felt i ESPD’et henvise til et særskilt bilag til ansøgningen, hvor tilbudsgiver har beskrevet sine referencer i overensstemmelse med kravene ovenfor.
Oplysninger angives i ESPD.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 1
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12. maj 2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over tildelingen af en rammeaftale skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk