Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/141151266.aspx
Udbyder
AFLD I/S
Vindere
Valgt leverandør
(25.01.2021)
HJH Maskiner ApS
Gl. Kirkevej 36, Stubbæk
6200 Aabenraa
Levering af 25 ton gummihjulslæsser til AFLD Fasterholt
AFLD I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13814708
Postadresse: Uldjydevej 2
By: Herning
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lennart Spring
E-mail: ls@afld.dk
Telefon: +45 20807212
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/141151266.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.afld.dk/
Del II: Genstand
Levering af 25 ton gummihjulslæsser til AFLD Fasterholt
Entreprisen omfatter levering af gummihjulslæsser til AFLD Fasterholt. Der ønskes tilbud på ny gummihjulslæsser, prissætning og ibyttetagning af AFLD's nuværende gummihjulslæsser, samt en optionspris en full serviceaftale.
Entreprisen omfatter levering af gummihjulslæsser til AFLD Fasterholt. Der ønskes tilbud på ny gummihjulslæsser, prissætning og ibyttetagning af AFLD's nuværende gummihjulslæsser, samt en optionspris en full serviceaftale. Gummihjulslæsseren der ønskes skal kunne opfylde de af AFLD opstillede kravspecifikationer.
AFLD ønsker en optionspris på en full serviceaftale. Serviceaftalen skal gælde i 7 år eller til 12 000 driftstimer, hvad der først optræder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tjenesteydelser af sammenlignelig karakter over de seneste 3 år.
Det skal oplyses om der påtænkes benyttet underleverandør.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk