Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://download.4projects.com?LinkID=26048d5f-710b-47d5-813c-381053495654
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Alabu Bolig, Aalborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-10-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 09-11-2020
Time: 12:00
IV.2.3)
I stedet for:
Dato: 09-11-2020
Læses:
Dato: 16-11-2020
Alabu Bolig, afd. 18, Umanakvej og Ivigtutvej, Aalborg
Alabu Bolig, Aalborg
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31882206
Postadresse: Brohusgade 2 B
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Klaus Ringgaard
E-mail: kr@alabubolig.dk
Telefon: +45 20865865
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.alabubolig.dk
Del II: Genstand
ALABU Bolig, afd. 18, Umanakvej og Ivigtutvej, Aalborg
Totalentreprise med targetpris - efter en forudgående prækvalifikation.
Totalentreprisen omfatter:
- Renovering af 144 almene familieboliger med et samlet boligareal på 12 240 m2.
- Beliggende i 24 identiske opgange i 4 stk. boligblokke med 3 etager og delvis kælder.
Umanakvej 10-40 og Ivigtutvej 2-16, 9210 Aalborg SØ.
Totalentrepriseudbuddet omfatter i hovedtræk:
- Der etableres i alt 48 tilgængelige boliger, 24 ombyggede boliger og 72 øvrige boliger.
- Etablering af elevatorer i 8 stk. tilgængelige opgange.
Ud over den omfattende indvendige renovering med nye installationer og overflader, etableres nyt tagpaptag inkl. ny tagrumsisolering, nye isolerede murede indgangsfacader og gavle, samt ny isolering med puds på havefacade.
Nye vinduer og døre overalt med undtagelse af den ydre altanlukning, der bevares, men renoveres.
Renovering af kældre med bl.a. efterisolering af alle lofter, nye depotrumsvægge og nye udvendige kældertrapper.
Diverse retablering og renovering af udearealerne.
Ved udvælgelsen af de egnede og kvalificerede ansøgere vil bygherren vælge de 5 ansøgere, der i lyset af den udbudte opgave og ønsket om en optimal konkurrence har den bedste egnethed.
Der vil ved udvælgelsen blive foretaget en helhedsvurdering af ansøgerne set i lyset af den udbudte opgave.
Ordregiver vil ved helhedsvurderingen navnlig lægge vægt på:
1) Hvem af ansøgerne (og dennes rådgivere), der har de bedste og mest relevante erfaringer fra lignende,
større boligrenoverings opgaver.
2) Hvilken ansøgers (og dennes rådgivers) nøglemedarbejdere tilknyttet projektet, der har de bedste og mest relevante uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal ved sin prækvalifikationsanmodning udfylde det fælles europæiske udbudsdokument, ESPD.
ESPD-en vedlægges ansøgningen for afgivelse af oplysninger om den økonomiske aktør.
Det elektroniske ESPD bliver uploadet som XML-fil af ordregiver sammen med det øvrige udbudsmateriale, og ansøger skal som udgangspunkt udfylde samtlige felter.
Ansøgere skal selv uploade XML-fil (espd-request.xml) og udfylde via: https://espd.eop.bg/espd-web/
Ansøgere, der er i tvivl om krav til udfyldelsen af det elektroniske ESPD-dokument, opfordres til at søge
vejledning i de af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens udarbejdede vejledninger hertil, alternativt stille
spørgsmål til ordregiver herom.
Som supplement til ESPD-ens del II skal desuden oplyses følgende for totalentreprenør:
— Præsentation (oplysninger om selskabsform, ejerforhold og evt. tilhørsforhold til andre virksomheder som f.eks. moderselskaber).
Ansøger skal i ESPD-ens del lV, afsnit B afgive nedenstående oplysninger som foreløbigt bevis for sin økonomiske og finansielle kapacitet:
1) Egenkapital: Ansøgers/tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 disponible
regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor tilbudsgiver er etableret,
eller anden dokumentation for egenkapitalens størrelse. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et
konsortium) skal oplysningerne angives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
2) Omsætning: Ansøgers/tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 disponible
regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor tilbudsgiver er etableret, eller anden dokumentation for omsætningens størrelse. Ansøger/tilbudsgivers omsætning pr. år skal minimum være på 125 mio. DKK ekskl. moms. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal oplysningerne angives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
3) Erhvervsansvarsforsikring: Kopi af forsikringspolice for relevant erhvervsansvarsforsikring.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
- Mindstekrav og udvælgeseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Ansøger skal i ESPD-ens del lV, afsnit C give følgende oplysninger som foreløbigt bevis for sin tekniske og faglige kapacitet:
1) CV for ansøgers nøglemedarbejdere på dette projekt, herunder medarbejderens uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer. CV’et skal maksimalt fylde en side pr. medarbejder. Såfremt ansøger anvender tilknyttede rådgivere, skal disse tillige fremsende CV for deres nøglemedarbejdere.
2) Oplysninger om ansøgers årlige og gennemsnitlige antal beskæftigede opdelt i fag- eller funktionsgrupper for de seneste 3 regnskabsår.
3) Der skal udfyldes eller vedlægges en beskrivelse af ansøgers mest relevante projektreferencer fra tidligere gennemførte boligbyggeri-opgaver inden for de seneste 5 år, med angivelse af projektnavn, bygherre, opførelsesår, størrelse (m2 el. anlægssum) og entrepriseform, samt ansøgers rolle i det konkrete projekt.
Referencelisten må indeholde maximalt 5 referencer á 2 A4-sider.
4) Såfremt ansøger benytter tilknyttede rådgivere, skal der ligeledes udfyldes eller vedlægges en beskrivelse af rådgivernes mest relevante projektreferencer fra tidligere gennemførte boligbyggeri-opgaver inden for de seneste 5 år, med angivelse af projektnavn, bygherre, opførelsesår, størrelse (m2 el. anlægssum), entrepriseform samt rådgiverens rolle i det konkrete projekt. Referencelisten må alt i alt for rådgiverne tilsammen indeholde maximalt 5 referencer á 2 A4-sider.
5) Kvalitetssikring:
— Beskrivelse af kvalitetssikring (max. 2 sider)
— Beskrivelse af mangelfri delaflevering samt endelig aflevering (max. 2 sider).
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
- Mindstekrav og udvælgeseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Hvis totalentreprenøren anvender udenlandsk arbejdskraft, vil være et kontraktmæssigt krav at
entreprenør og eventuelle underentreprenører har ladet sig registrere i Register for Udenlandske
Tjenesteydere (RUT) hos Erhvervsstyrelsen, jf. de til enhver tid gældende regler herom, og forpligter
sig til at sikre, at de ansatte, som entreprenøren og eventuelle underentreprenører beskæftiger i
Danmark med henblik på opgavens udførelse, har løn- og ansættelsesforhold, der ikke er ugunstigere
end de løn- og ansættelsesforhold, der er gældende på den egn, hvor arbejdet udføres. Overholder
entreprenøren ikke denne forpligtelse, og medfører dette et berettiget krav fra de ansatte, kan bygherren
tilbageholde vederlag til entreprenøren med henblik på at tilgodese dette krav. Registreringen skal være
foretaget senest ved arbejdets påbegyndelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: www.kfst.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Internetadresse: www.kfst.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Internetadresse: http://www.kfst.dk/