23948sdkhjf

Sådan forebygger og håndterer du stress

I alt DKK 550 ekskl. moms
Undervisningsregion
Danmark > Alle regioner
Periode(r)
8. oktober 2020

8. oktober 2020

Vi vil bl.a. fokusere på, hvordan du afkoder, om medarbejderen er stresset og hvilken type samtale, du skal afholde med medarbejderen – afhængigt af stressniveau.

Udover at have store menneskelige konsekvenser for den enkelte, kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre generel dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder afdækker stress hos medarbejderen
  • Hvordan man som leder håndterer, når en medarbejder er stresset
  • Hvordan man som leder griber samtalen an med medarbejderen, der har stress
  • Hvordan man som leder skaber trivsel og forebygger stress.

Målgruppe
Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller takle den svære samtale med medarbejderen om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret et par dage før afholdelse.

Undervisningsadresse

Webinar/Hos dig selv



Kontaktinformation
Dansk Erhverv
Børsen, Slotsholmsgade 1-3
1217 København K
Danmark

Jeanette Gernsøe
Telefon: +45 3374 6425
Fax: +45 33746080


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.343