23948sdkhjf

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Sælges
Stand
Ny
Undervisningsregion
Danmark
Periode(r)
20. marts 2019

4. april 2019
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Skolefagkode: 47297
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 124,00 kr.
Pris for ledige: 557,35 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 557,35 kr.

Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Formål:
Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Indhold:
Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Undervisningsadresse

Samn Forsyning, Alrøvej 11, 8700 Horsens



Kontaktinformation
Learnmark Horsens
Learnmark Efteruddannelse
Vejlevej 150
8700 Horsens
Danmark

Kursusadministration Learnmark Efteruddannelse
Telefon: +45 88163600
Fax: +45 88163601


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.248