LONDON: Hvis byggebranchen var en ridder med et stort blankt sværd og med den moderne teknologi som modstander, så er tiden kommet til at lægge sværdet og overgive sig.
For branchen forandrer sig nu og her og det er i høj grad den digitale udvikling, der driver forandringen. Afsenderen af det budskab er Jan Mischke senior fellow hos konsulentvir...
Byggebranchen spilder hvert eneste år knap 10 billioner på lav produktivitet
Men med brug af ny teknologi og bedre kommunikation er der mange penge at hente, vurderer McKinsey-konsulent
3
Billeder
Der er billionbeløb at hente, hvis byggebranchen bliver mere produktiv, mener Jan Mischke, konsulent i McKinsey. (Foto: Geniebelt)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer