23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Hvor hurtigt skal bygherren reklamere over mangler påvist efter aflevering?

Læs Bech-Bruuns nye artikel om reklamationsfrister og mangelhåndtering jf. AB 18 - og hør mere på Nohrcons kurser i entrepriseret i den kommende tid! Kurserne kan også tages som en del af Certificering i entrepriseret.

Tvister i byggeriet opstår ikke kun under udførelsen. Visse mangler viser sig først efter ibrugtagning, og her spiller reklamationsreglerne i AB 18 en væsentlig rolle. 

For hvornår er en reklamation rettidig? Praksis viser, at grænsen ofte overrasker, skriver Jens Hjortskov og Cecilie Bylov fra Bech-Bruun advokatpartnerselskab i en ny artikel:

 

Hvor hurtigt skal bygherren reklamere over mangler påvist efter aflevering?

 

OBS. Du kan høre meget mere om mangelhåndtering på flere af Nohrcons kurser i entrepriseret i den kommende tid, hvor Jens og Cecilies kompetente kollega, Benjamin Eeg Bækbøl Hansson, står klar til at guide dig igennem AB-vilkårenes kringelkroge 👇

 

🌟 ENTREPRISEKONTRAKTER I PRAKSIS 🌟

🗓️ 25. november, København

 

🌟 AB 18 FOR IKKE-JURISTER – INTENSIV ENTREPRISERET 🌟

🗓️ 16. - 17. december, Roskilde

 

OBS: Kurserne kan også tages som en del af Nohrcons 👇

 

🌟 CERTIFICERING I ENTREPRISERET AB 18 OG ABR 18 🌟

for Bygherre & Rådgiver

for Entreprenør & Underleverandør

 

PS. der er 'Tilmeld 3, betal for 2'-rabat - indtil 4 uger før

 

Se alle Nohrcons:

Kurser om Byggeri og Anlæg

Kurser om Indkøb og Udbud

Kurser om Kunstig intelligens (AI)

 

Nohrcon ApS
Ewaldsgade 9
2200 København N
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK30607635

Kontaktperson

PGM
Peter Green Melgaard
Kommunikations- og marketingchef
+45 70201146 pm@nohrcon.com
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|