23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Én dørtelefonløsning, to svarmuligheder: fysisk svarapparat og mobilapp

Ved at kombinere et traditionelt svarapparat i lejligheden med en moderne dørtelefonapp får beboerne større valgfrihed og tryghed. Løsningen gør det nemt at håndtere dørkald uanset, hvor man er, eller hvilken generation man hører til.

Udløber
31. december 2030

Sådan virker det

Når besøgende ringer på ved dørstationen i indgangspartiet, ringer den op til både et fysisk svarapparat i lejligheden og til MultiApp® på beboerens smartphone. Når dørkaldet besvares på en af enhederne, vil den anden stoppe med at ringe, så der ikke er unødig støj. MultiApp® fungerer via telefonens internetforbindelse, og hvis der ikke er internet tilgængeligt, vil opkaldet automatisk omstilles til et almindeligt telefonopkald, så dørkaldet ikke går tabt. 

Fordele for beboerne

  • Valgfrihed: Besvar opkald på svarapparatet i lejligheden eller på din smartphone, når du er ude.
  • Mobilfrihed: Åben døren direkte fra din smartphone, uanset hvor du befinder dig.
  • Tryghed: Pårørende kan få midlertidig adgang via appen, hvis det er nødvendigt.
  • Mindre støj: Når opkaldet er besvaret, stopper den anden enhed automatisk med at ringe.

Fordele for ejendomsadministrationen

  • Nem oprettelse ved indflytning: Beboeren får udleveret et AppID til MultiApp® og kan aktivere appen på få minutter.
  • Enkel opgradering: Eksisterende dørtelefonanlæg kan nemt udvides med MultiApp® uden større omkostninger.
  • Stabil drift og sikkerhed: Alle dørkald går sikkert igennem.
  • Smart beboerapp: MultiApp® er mere end bare dørtelefoni og kan udvides med flere digitale funktioner som f.eks. digital beboermappe, beskedsystem og booking.

Mindre administration og bøvl

Når en ny beboer flytter ind i ejendommen modtager de et unikt AppID til deres lejlighed af ejendomskontoret, som de bruger ved login i MultiApp® – der kan downloades frit til både iOS og Android. Når gæster ringer på dørstationen, ringer både svarapparatet og appen, hvorfra døren kan åbnes med et enkelt tryk. Ønsker man blot at modtage dørkald på én svarenhed, er både app og svarapparat udstyret med lydløs funktion.

Den kombinerede løsning giver både beboere og administratorer en enkel og fleksibel hverdag. Vil du høre mere om, hvordan løsningen kan indrettes i din ejendom, så kontakt os for en gennemgang.

 

 

Scantron A/S
Gammelsø 2
5000 Odense C
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26157374
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078