FAKRO: Online er kommet for at blive
FAKRO satser på, at online-salget af byggematerialer vil fortsætte med at vokse i popularitet blandt professionelle og slutbrugere.
FAKRO Danmark udvider med flere online-butikker, hvor kunderne døgnet rundt kan købe de originale FAKRO Alt-i-én-Pakker (ovenlysvinduer) plus en række andre topsælgere som MSP Hemsestiger i hele 11 farver foruden basismodellen.
"Vi er af den opfattelse, at muligheden for at købe online kun vil vokse i popularitet og ikke kun blandt private. Gennem de seneste år, er andelen af professionelle, som køber online, steget kraftigt," fortæller Jon Tougaard, adm. direktør i FAKRO Danmark A/S.
"FAKRO var først og størst i en årrække på nettet i Danmark, det var i 2013-2014 og på et tidspunkt hvor vore konkurrenter tøvende vurdererede hvad de skulle gøre med det stigende salg af vinduer og trapper på nettet. Nu er de kommet i gang og har taget vores originale ide til sig med fx at sælge ovenlysvinduer som pakker, noget der letter livet for kunderne," afslutter han.
FAKRO vurderer konkurrencen på nettet til at være langt mere demokratisk end andre steder fordi valget af mærke og produkt er lagt i hænderne på kunden 100%. Dermed vinder den udbyder med det samlede bedste tilbud og ikke den udbyder med de dybeste lommer og indflydelse.