23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Pris og PR gav relevant lokal omtale

Nominering til en lokal erhvervspris eller en faglig specialpris kan være en god anledning til at fortælle virksomhedens gode historie og opnå større synlighed og tilgang af flere gode kunder.

Det oplevede Murermester Tim Nielsen, da han først var nomineret til Årets Håndværker og senere blev hædret som Årets Murer.

To PR-aktiviteter og 20 presseomtaler i fag- og lokalmedier gav fuld fokus på Murermester Tim Nielsen. Han ønskede synlighed og omtale af firmaets flotte nominering og efterfølgende modtagelse af prisen som Årets Murer ved Årets Håndværker 2017 prisuddeling i Cirkusbygningen.

Grønbech ApS gennemførte en presseaktivitet med tilhørende LinkedIn-aktivitet forud for prisuddelingen, hvor ejerleder Tim Nielsen fik mulighed for at fortælle om murerfirmaets gode resultater med at fokusere på gode kundeoplevelser og -anmeldelser. Den første PR-historie blev trykt i tre relevante lokalmedier og et fagmedie. Derudover blev historien bragt på syv webmedier.

Efter prisoverrækkelsen udsendte Grønbech en kort opfølgende pressemeddelelse, der i den efterfølgende uge sikrede murerfirmaet endnu ni omtaler – heriblandt en forsidehistorie i en større lokalavis. Samtlige relevante lokalmedier bragte en historie om murervirksomheden, der er meget aktiv i Nord- og Sydsjælland.

Grønbech PR og HR
A. P. Møllers Allé 39A Nord
2791 Dragør
Dragør Kommune
Danmark
CVR nummer: DK34579970

Kontaktperson

Susanne Lindø
Adm. direktør og kommunikationsrådgiver
+45 40 33 05 55 mail@groenbech.com

Send til en kollega

0.078