23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Få nye perspektiver på skræddersyede boliger

I det private hjem er der behov for rum og ting, der afspejler beboernes personlighed. AXOR har med projektet DISTINCTIVE udarbejdet en rapport med ekspertudtalelser og inspiration til at skabe mere individuelle hjem.

Individuel luksus på en ny måde: Individualisering er en af de vigtigste megatrends lige nu, og mange mennesker ønsker at udtrykke sig mere personligt, når det gælder luksus, stil og velvære. Den øgede globalisering skaber nemlig en følelse af ensformighed med standardiserede produkter og onesize-løsninger.

I det private hjem er der behov for rum og ting, der afspejler beboernes personlighed. Badeværelser og køkkener er her i fokus på grund af de personlige ritualer, der udføres her: madlavning i det fælles køkken og egenomsorg alene på badeværelset.

”Hvordan kan arkitekter og indretningsarkitekter forstå deres kunders evigt foranderlige personlige ønsker bedre og således udvikle karakteristiske og bæredygtige løsninger, der giver mening og glæde i mange, mange år? Og hvordan får kunderne rum, der er tilpasset deres helt individuelle behov?” spørger Anke Sohn, Head of Global Marketing AXOR.

Med projektet DISTINCTIVE undersøger AXOR blandt andet disse spørgsmål. Ekspertinterviews, samtaler med AXOR designpartnere og badinspiration fra kendte arkitekter som Tristan Auer, Maison Sarah Lavoine eller Hadi Teherani byder på håndgribelige løsninger, som både arkitekter og designelskende forbrugere kan lade sig inspirere af.

AXORs whitepaper "Expressing your personality. Individualization as the ultimate luxury" giver stof til eftertanke og udforsker blandt andet spørgsmålet ”Hvorfor fører industrialisering til individualisering – og hvad betyder luksus i dag? Ægte luksus?”

AXOR blev grundlagt i 1993 med en mission om at bringe personlighed ind på badeværelset og er derfor selvskrevet til at moderere samtalen, som er dybt forankret i mærkets egen umiskendelige holdning til design, samarbejde og innovation. AXOR har i over 25 år arbejdet sammen med verdenskendte designere om at forme rum til vandet, der udtrykker brugerens unikke personlighed. ”Vores produkter udvikles til personligheder af personligheder,” sådan sammenfatter Anke Sohn brandets tilgang.

Hansgrohe A/S
Jegstrupvej 6
8361 Hasselager
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK10440033
P nummer: 1000077584

Kontaktperson

MLK
Merete Lykke Karim
Kommunikations- og webkoordinator
merete.karim@hansgrohe.dk

Send til en kollega

0.094