Når kunder ønsker gentagende opgaver, enten fordi dit håndværk er godt og veludført lavet, eller fordi de blot skal have en serviceaftale på en varmepumpe med årligt eftersyn, så skal du have skrevet det ned i kalenderen.
I første omgang kan det godt være meget ligetil:
Du skriver blot navnet ind 1 – 3 – 5 måneder ud i fremtiden, at du skal besøge Hr. Jensen. Næste skridt bliver dog lidt mere vanskeligt
For hvad gør du når du får flere kunder end bare Hr. Jensen? Og hvad sker der hvis Hr. Jensen af uforudsigelige grunde vil have rykket sin aftalte serviceaftale fra d. 1 i måneden til d. 15 til d. 28 i måneden i stedet?
Det er her Servicestyring bliver fordelagtigt – forestil dig alle dine aftaler på en digital platform, som du kan tilgå uanset, hvor henne i landet du er.
Du kan automatisk placere nye serviceaftaler i kalenderen, og du kan lave datoerne om, hvis kunderne ønsker det
For nogle virksomheder giver det mening at have en, ja fysisk kalender.
Men kommer du op på et højt kundeantal, med flere gentagende opgaver, og med ovenstående dilemmaer, så kan Servicestyring spare dig utrolig meget tid, automatisere påmindelser til kunderne og kort sagt få serviceforretningen op af skuffen og digitalt forbedret!
Prøv Servicestyring lige nu på https://www.servicestyring.dk/