23948sdkhjf

Samme Moelven, men med ny profil

| Medlemsnyhed | Indrykket af Moelven Danmark A/S

Moelven ændrer sig hele tiden. Det gør samfundet omkring os også.

Nu får vi en opdateret identitet som er mere i tråd med hvem vi er - og en profil som klæder det vi gør bedre end før.
Det skal bidrage til at præsentere vores gode produkter og løsninger, så vi opfattes som endnu mere relevant og klar til morgendagens opgaver.

Vi høster råvarer fra skoven og skaber produkter og løsninger, som verden har brug for. Derfor er det naturligt, at vi tager en blågrøn retning. Den blå symboliserer industrien, og den grønne den vedvarende naturressource. Sammen bliver det vores nye farve, en blågrøn variant. Vi er samme Moelven - men med ny profil.

Bæredygtig implementering

Selvom Moelven-koncernen får ny identitet, er det ikke sikkert, at du som kunde vil bemærke ændringen med det samme.

Vi har valgt en bæredygtig udskiftning. Det betyder at vi udskifter profilen etapevis – f.eks. bruger vi resten af vores plast og brochurer, inden vi køber nyt. Derfor vil du en tid kunne møde både nyt og gammelt logo, hvilket vi i bæredygtighedens navn er stolte over.

Læs mere om Moelvens nye identitet her


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Moelven Danmark A/S

Herstedøstervej 27-29 C 1.sal
2620 Albertslund
Danmark
Moelven Danmark A/S

Send til en kollega

0.125