23948sdkhjf

Alle bidrag fra Hansgrohe Group modtog en iF AWARD

| Medlemsnyhed | Indrykket af Hansgrohe A/S

Blandt vinderne til den anerkendte designaward var hansgrohe Pulsify, en ny, moderne brusekollektion med en særlig flad profil samt det nye AXOR One Select-håndvaskarmatur, som blev vundet af AXOR, Hansgrohe Groups designmærke.

IF DESIGN AWARD identificerer årligt topklassen af fremragende designpræstationer i forskellige designdiscipliner med særlig relevans for samfundet og hverdagen. I år tildelte juryen for den berømte designpris alle 19 produkter, der blev indsendt af premiummærket hansgrohe, et 'Winner' -mærke.

”Vi er stolte af, at alle de indsendte hansgrohe-produkter uden undtagelse vandt en iF DESIGN AWARD i år. Det viser os, at vores strategi om at flytte folk endnu tættere på produktdesignets centrum viser sig at være vellykket”, siger Marc André Palm, Head of Global Brand Marketing hos hansgrohe.

Blandt andet blev det differentierede design af hansgrohe Pulsify, en ny, moderne brusekollektion med en særlig flad profil, tildelt en pris. De nye, modulære tilbehørslinjer WallStoris og AddStoris fra hansgrohe blev også særdeles godt modtaget af den internationale designjury. Den minimalistiske form og funktion af RainButtons og RainPads, kontrolelementerne i det digitale RainTunes-brusersystem, modtog også en pris. De nye armaturer Finoris, kombinationen af ​​udtræksbruser og minimalistisk design til håndvasken, og Vivenis, med en vandfaldlignende, blid stråle, kunne også overbevise juryen. Ud over de utallige priser for fremragende produktdesign glæder brandet sig også over en pris i kommunikationsdisciplinen, som hansgrohe home-appen modtog.

Kulminationen af ​​den fælles succes var en iF GOLD AWARD til designmærket AXOR for det nye AXOR One Select håndvaskarmatur fra kollektionen med samme navn af den britiske designerduo Barber Osgerby.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Hansgrohe A/S

Jegstrupvej 6
8361 Hasselager
Danmark
Hansgrohe A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.094