23948sdkhjf

Digitalisering optimerer ordrestyring hos SNOER

| Medlemsnyhed | Indrykket af SnoerGlas

En effektiv projektstyring er altafgørende for en god kundeoplevelse. Gennem digitalisering har SNOER optimeret interne processer i procesforløbet – med succes!

En digital app har hjulpet SNOER til at effektivisere sin interne ordrestyring. Kommunikationen mellem medarbejderne omkring projektet er blevet nemmere og mere gennemsigtig – og det vil komme kunderne til gode i form af en mere effektiv ordreproces og forbedret dokumentation.

”Vi var tidsmæssigt udfordret på kvalitetssikringen på det moderne byggeri. Det har vi nu løst med et digitalt værktøj, der kan bruges af alle medarbejdere, uanset IT kompetencer. Med Appen har vi lettet den interne kommunikation og skåret den administrative del af arbejdet ned, så vi nemmere og hurtigere kan dokumentere kvaliteten til det moderne byggeri”, fortæller Tobias Snoer i SnoerGLAS.

Læs mere her.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
SnoerGlas

Lærkevej 17
2400 København NV
Danmark
SnoerGlas

Send til en kollega

0.109