23948sdkhjf

Digitaliser din mobile medarbejdere med Solutionweb Apps

| Medlemsnyhed | Indrykket af Solutionweb ApS - |Apps|Tracking|Integrationer|

Bedre overblik, mindre administration og mere automatisering. Vi kobler vores App til dit ordresystem og giver dine mobile medarbejdere adgang til mange funktioner:

Vi tilbyder dig digitalisering af dine mobile medarbejdere på alle devices, bare der er netforbindelse.
Vi skaber et digitalt link mellem dine ordrer og udførelse samt tidsregistrering.

Ved at koble os sammen med din ordreløsning kan vi geokode alle adresser. På basis af et kortbaseret oversigt over opgaver kan du planlægge dine optimale ruter, beregne dem på km og tid og justere dem. 

Ruterne dispatch eller opgavelister sender vi til din mobile medarbejder, som kan benytte sig af følgende funktioner med et tryk på knappen:

  • Navigering
  • Billeder
  • Digital Underskrift
  • Ruteoversigt
  • Rutejusteringer
  • Scan stregkoder
  • Tidsregistrering
  • Automatisk ankomst avisering

En rigtig god løsning til hvis du som producerende virksomhed vil have styr op dine leverancer og kommunikere optimalt med dine kunder ved automatisering.

Service- og håndværkerfag kan drage nytte af automatisk tidsregistrering på opgaver til glæde for både medarbejderen og chefen.

Transport og logistik virksomheder kan dokumentere deres aktiviteter digitalt.

Kontakt mig for at se hvordan vi kan hjælpe dig med vores erfaring siden 1997.

Douwe Hoekstra Solutionweb ApS +45 40 55 8016 dh@solutionweb.dk

 

Medlemsnyhed

Send til en kollega

0.125