23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Loyalitet på dagsordenen

Loyalitet har længe været på dagsordenen hos Brødrene Dahl. Igennem virksomhedens loyalitetsklub Klub Dahl, udfordrer virksomheden konstant sig selv, for at tilsikre at klubben skaber værdi for kunden.

Hos Brødrene Dahl er strategien klar– Klub Dahl skal være mere end en pointshop. Virksomheden arbejder løbende på at komme tættere på sine medlemmer, hvor arrangementer, kurser og samarbejdsaftaler er omdrejningspunktet for værdiskabelse. Mindre håndværksvirksomheder har ikke altid tiden til at følge op på videreuddannelse. En udfordring, Brødrene Dahl forsøger at imødekomme igennem kurser og netværksarrangementer, der er skræddersyet kundens behov.

”Det har været et begivenhedsrigt år, hvor vi har haft flere spændende arrangementer og kurser. Det er altid spændende at se udviklingen og se hvordan kunderne tager imod de forskellige tiltag. Sidste år bød blandt andet på forpremiere på Frost 2, hvor kunderne havde mulighed for at tage hele familien med. Hele 800 personer deltog og fyldte 4 biografsale landet over. Det har været en stor succes og flere kunder har ytret stor tilfredshed.” Fortæller Marketingchef, Sinne Kold.

Planen for Klub Dahl i 2020 er på plads og der vil igen være fuld skrue på arrangementer, kurser og rabataftaler der skaber værdi og hjælper kunden i hverdagen.

Læs mere på bd.dk/klubdahl

 

 

 

 

/Maria Kongeskov Randow 

Brødrene Dahl A/S
Park Allé 370
2605 Brøndby
Brøndby Kommune
Danmark
CVR nummer: DK81822514

Kontaktperson

MR
Maria Randow
marran@bd.dk

Send til en kollega

0.062