23948sdkhjf

Få mere med Klub Dahl

| Medlemsnyhed | Indrykket af Brødrene Dahl A/S

Loyalitet har længe været på dagsordenen hos Brødrene Dahl. Igennem virksomhedens loyalitetsklub Klub Dahl, udfordrer virksomheden konstant sig selv, for at tilsikre at klubben skaber værdi for kunden.

Hos Brødrene Dahl er strategien enkel – Klub Dahl skal være mere end en pointshop. Virksomheden arbejder løbende på at komme tættere på sine medlemmer, hvor arrangementer, kurser og samarbejdsaftaler er omdrejningspunktet for værdiskabelse. Mindre håndværksvirksomheder har ikke altid tiden til at følge op på videreuddannelse. En udfordring, Brødrene Dahl forsøger at imødekomme igennem kurser og netværksarrangementer, der er skræddersyet kundens behov.

Virksomheden har netop lanceret en samarbejdsaftale med MenuPay. En aftale som giver medlemmer mulighed for at spare penge på restauranter og barer. Resten af året byder Klub Dahl indenfor til flere forskellige netværksarrangementer, kurser, nye samarbejdsaftaler og eksklusiv forpremiere på Frost 2. Ifølge Brødrene Dahl har forpremieren vist sig at være særlig populær blandt kunderne. Hvorfor virksomheden har været nødt til at booke fire biograf sale rundt omkring i landet.

Næste års aktivitetsplan er i fuld gang med at blive planlagt. Og der er sat fuld skrue på arrangementer, kurser og nye spændende aftaler der skaber værdi og hjælper kunden i hverdagen.

Læs mere på bd.dk/klubdahl


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Brødrene Dahl A/S

Park Allé 370
2605 Brøndby
Danmark
Brødrene Dahl A/S

Send til en kollega

0.131