23948sdkhjf

Markedsføringsret A-Z

| Medlemsnyhed | Indrykket af DANSK ENERGI

Markedsføring og salg af energiprodukter er et tungt reguleret område.

Dansk Energi oplever et stadigt behov blandt aktørerne i energimarkedet for at forstå og drøfte de komplekse rammebetingelser for salg og markedsføring. Ikke mindst den nye markedsføringslov, der trådte i kraft den 1. juli 2017, og som indeholder en række ændringer i forhold til den tidligere lov.

Dansk Energi har sammen med Heidi Højmark Helveg- en af de stærkeste eksperter inden for markedsføringsret, og partner i advokatfirmaet Integra Advokater, derfor skræddersyet dette kursus til dig, der dagligt arbejder med produktudvikling, salg og markedsføring.

Ved at deltage på kurset får du:

  • Et overblik over den nye markedsføringslov
  • Dybdegående kendskab til de emner, der er særligt relevante for salg og markedsføring af energiprodukter, fx prissammenligning.
  • Mulighed for at behandle problemstillinger med eksperter på området og dele erfaringer med dine kolleger.

Målgruppe:
Kurset er for dig, der arbejder med produktudvikling, salg og markedsføring i energisektoren. Hvis du er i daglig kontakt med energikunderne eller er juridisk rådgiver for et energiselskab, så er det godt at vide, hvad man må og ikke må, når det drejer sig om markedsføring.

Læs mere og tilmeld dig her

Medlemsnyhed

Indrykket af
DANSK ENERGI

Vodroffsvej 59
1900 Frederiksberg C
Danmark
DANSK ENERGI

Send til en kollega

0.109