23948sdkhjf

Banken sagde NEJ – Service Finans sagde JA

| Medlemsnyhed | Indrykket af Minuba ApS

Johan Pedersen fra Varberg Tømrer & Ejendomsservice i Midtjylland er en glad Minuba- og Service Finans-kunde.

Driv en professionel forretning med Minuba og Service Finans
For Johan, som har drevet Varberg Tømrer & Ejendomsservice siden 2011, er det meget vigtigt at kunderne er i centrum og det er altafgørende for ham, at de opgaver de løser er til kundens fulde tilfredshed. Kunderne skal føle sig trygge, vejledet og får leveret lige nøjagtigt det de ønsker – og lidt til. Netop den gode vejledning, var derfor også grundlaget for Johans kunde, som havde to kviste som skulle renoveres. Johan bemærkede i forbindelse med renoveringen, at der var et par tagplader som sad løst og anbefalede derfor kunden, at det nok var på tide, at få lavet et nyt tag. Kunden var meget taknemmelig for hans anbefaling og takkede ja til at få et tilbud på opgaven.  

Kundens hus var så godt som betalt ud, og derfor ville hun i stedet hellere låne pengene i banken til at få lavet taget og lade friværdien stå. Men det overraskede hende lidt, da banken anbefalede hende at bruge sin friværdi først. De ville altså ikke låne hende pengene, før hun havde tæret på friværdien i huset. Hun fortalte derfor Johan, at hun måtte vente med taget.

Heldigvis har Johan været en glad bruger af Minuba igennem mange år og kunne derfor tilbyde sin privatkunde at få finansieret sit nye tag gennem Service Finans, som er et samarbejde mellem Minuba og Nordea Finans Danmark.

Derfor anbefalede han sin kunde, at ansøge om et lån via Service Finans og sendte derfor et nyt tilbud afsted med et link til finansieringsmuligheden og fortalte kunden at hun blot skulle ansøge online (via linket) og ville få svar allerede indenfor 24 timer.

Glad kunde og profitabel forretning
I Johans tilfælde betød finansieringsmuligheden, at han vandt opgaven og at kunden fik lavet sit tag selvom banken havde afvist lånet: ”Service Finans giver mig en mulighed for, at jeg kan gå i dialog med kunden om at finde den rigtige løsning - i stedet for en halv løsning. Jeg ser det som et ekstra værktøj! Hvis en kunde eksempelvis skal have skiftet 15 vinduer i huset, og kun har økonomi til at få udskiftet 7 på nuværende tidspunkt, så ønsker han måske at afvente med at udskifte resten, og det ender med at koste kunden 2 x af alting (opstart mv.)”,
udtaler Johan. 

VIL DU HAVE BESØG AF OS?
Vi vil rigtig gerne komme ud og tale med dig, om dine fordele ved at tilbyde Service Finans til dine kunder. Hvis du ønsker et kaffebesøg, så ring til os på tlf:
+45 7060 5677 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Minuba ApS

Diplomvej 381
2800 Kongens Lyngby
Danmark
Minuba ApS

Send til en kollega

0.157