Siden Peter Kaas Hammer overtog chefstolen hos Kemp & Lauritzen i august 2017, har han arbejdet målrettet på at modernisere og digitalisere den snart 140 år gamle teknikentreprenørvirksomhed.
Det skete under overskriften "Fit for Fight", men i fjor søsatte virksomheden en ny strategi med navnet "Fælles om Fremtiden". Den indeholder tre hovedel...
Ny strategi skal bringe Kemp & Lauritzen i front
- Vi måler ikke succesen på størrelsen af forretningen. Det der er vigtigt for os er, at vi vil være Danmarks førende teknikvirksomhed, siger adm. direktør Peter Kaas Hammer, Kemp & Lauritzen. Foto: Kemp & Lauritzen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer