23948sdkhjf

Ny strategi en succes for Optimera

Byggevarekæden Optimera har brugt de seneste 12 måneder på at implementere ny strategi, hvor blandt andet distributionen er blevet ændret
En større omlægning af distributionen samt et forstærket fokus på salg til lokale håndværkere har været en succes for byggekæden Optimera.

- De seneste to kvartaler er antallet af mindre og lokale håndværker-kunder steget, og salget er øget mærkbart og mere end branchen generelt, siger Peter Møller, der er adm. direktør i Optimera-ejeren Saint-G...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125