En større omlægning af distributionen samt et forstærket fokus på salg til lokale håndværkere har været en succes for byggekæden Optimera.
- De seneste to kvartaler er antallet af mindre og lokale håndværker-kunder steget, og salget er øget mærkbart og mere end branchen generelt, siger Peter Møller, der er adm. direktør i Optimera-ejeren Saint-G...
Ny strategi en succes for Optimera
Byggevarekæden Optimera har brugt de seneste 12 måneder på at implementere ny strategi, hvor blandt andet distributionen er blevet ændret
3
Billeder
Peter Møller kom til som adm. direktør i Saint-Gobain Distribution Denmark i januar i år. Den franske koncern ejer blandt andet Optimera og Brødrene Dahl i Danmark (Foto: John Ehbrecht)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer