23948sdkhjf

Midtjysk husbygger vil ikke konkurrere på prisen

Når hjertet banker for arkitekttegnede funkisvillaer, fungerer det ikke at sælge huse fra samlebånd, mener Skanlux-topchef.
Hvordan opererer man som virksomhed i et svagt voksende marked, hvor de største aktører æder andele, og nye konkurrenter kommer til med anselige ambitioner?

Hos Skanlux-koncernen, der blandt andet bygger helårs- og fritidshuse, har svaret været fokuseret differentiering.

Det er et konkurrencestrategisk udtryk, som adm. direktør Bjørn Krogh An...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.171