Hvordan opererer man som virksomhed i et svagt voksende marked, hvor de største aktører æder andele, og nye konkurrenter kommer til med anselige ambitioner?
Hos Skanlux-koncernen, der blandt andet bygger helårs- og fritidshuse, har svaret været fokuseret differentiering.
Det er et konkurrencestrategisk udtryk, som adm. direktør Bjørn Krogh An...
Midtjysk husbygger vil ikke konkurrere på prisen
Når hjertet banker for arkitekttegnede funkisvillaer, fungerer det ikke at sælge huse fra samlebånd, mener Skanlux-topchef.
2
Billeder
- Vi har valgt at satse på det minimalistiske og på det individuelle, fordi det er det, vi brænder for. Og fordi det er der, vi ser en mulighed for at gøre en forskel i et marked, der har virkelig mange aktører, siger Skanlux’ adm. direktør Bjørn Krogh Andersen. (PR-foto)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer