23948sdkhjf

København genundersøger tilfredshed med byggesager

En ny kundetilfredshedsundersøgelse skal vise, om tiltag på byggesagsområdet i Københavns Kommune har hjulpet efter dårligt tilfredshedsresultat i 2015
I 2015 viste en kundetilfredshedsundersøgelse, at 42 procent af byggesagskunderne i København var utilfredse med kommunens sagsbehandling.

Som reaktion herpå har Teknik- og Miljøforvaltningen iværksat en række tiltag for at forbedre service og sagsbehandlingen, og nu skal en ny planlagt tilfredshedsundersøgelse vise, om tiltagene har virket.

...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125