I 2015 viste en kundetilfredshedsundersøgelse, at 42 procent af byggesagskunderne i København var utilfredse med kommunens sagsbehandling.
Som reaktion herpå har Teknik- og Miljøforvaltningen iværksat en række tiltag for at forbedre service og sagsbehandlingen, og nu skal en ny planlagt tilfredshedsundersøgelse vise, om tiltagene har virket.
...
København genundersøger tilfredshed med byggesager
En ny kundetilfredshedsundersøgelse skal vise, om tiltag på byggesagsområdet i Københavns Kommune har hjulpet efter dårligt tilfredshedsresultat i 2015
Trods flere tiltag er Københavns Kommune ikke sikker på, at de har nået målet om, at andelen af utilfredse byggesagskunder skal reduceres fra 42 procent i 2015 til højest 20 procent i 2017. (Foto: Colourbox)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer