Der er hård konkurrence på det danske byggecentermarked, og i kampen om kunderne skærper DT Group, der står bag kæderne Silvan og Stark i Danmark, nu fokus på sit vareudvalg og sin varehåndtering.
Antallet af varenumre skal øges markant og distributionskraften forbedres med investeringer i regionale distributionscentre.
I USA er der flere ste...
DT Group vil øge antallet af varenumre
Der er øget fokus på vareudvalget og varehåndteringen hos DT Group, der i Danmark står bag kæderne Silvan og Stark. Kunderne efterspørger et bredere sortiment og hurtigere levering. Derfor investeres der i regionale centrallagre, fortæller adm. direktør Søren P. Olesen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer