23948sdkhjf

Brancheorganisationer: Ikke godt nok

Det er simpelthen ikke godt nok, når kunder ikke får tilbagemeldinger på deres kontakt til landets håndværksfirmaer, mener Håndværksrådet, der råder til, at branchen griber i egen barm. Også Dansk Byggeri peger på, at situationen skal forbedres
Det burde være en simpel opgave at give svar tilbage, når kunder henvender sig.

Sådan lyder det fra Håndværksrådet ovenpå resultatet i en undersøgelse foretaget af Epinion for Deloitte, der viser, at 26 procent af danskerne de seneste fem år har oplevet at kontakte en håndværker uden at få en melding tilbage.

”Jeg synes, det er et alt for høj...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.142