23948sdkhjf

Isoleringskæmpe kæler for private forbrugere på festival

Rockwool er førende på isoleringsmarkedet i Danmark - men isoleringsinteressen hos de private forbrugere skal boostes af hytter på Roskilde festival
Har man en afsky for telte og en hang til opgradering. Er man fint tilfreds med at betale 2.500 kroner for en soveplads på en mark, og vidste man det på et tidligt tidspunkt i 2014, var der mulighed for at bestille en af de 50 særlige Rockwool-hytter af stenuld, som isolerer mod varme, kulde, fugt og støj på årets Roskilde Festival.

Her ser Rock...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.122